文献
J-GLOBAL ID:202202234363379986
整理番号:22A0921972
住宅分離に関連した学校分離増加のメカニズム:モデルベース分析【JST・京大機械翻訳】
Mechanisms for increased school segregation relative to residential segregation: a model-based analysis
著者 (7件):
Dignum Eric
(Computational Science Lab, University of Amsterdam, 1090 GH Amsterdam)
,
Athieniti Efi
(Computational Science Lab, University of Amsterdam, 1090 GH Amsterdam)
,
Athieniti Efi
(The Cyprus Institute of Neurology & Genetics, 1683 Nicosia - Cyprus)
,
Boterman Willem
(Computational Science Lab, University of Amsterdam, 1090 GH Amsterdam)
,
Boterman Willem
(Urban Geographies, University of Amsterdam, 1018 WV Amsterdam)
,
Flache Andreas
(Faculty of Behavioural and Social Sciences, University of Groningen, 9712 TS Groningen)
,
Lees Michael
(Computational Science Lab, University of Amsterdam, 1090 GH Amsterdam)
資料名:
Computers, Environment and Urban Systems
(Computers, Environment and Urban Systems)
巻:
93
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
H0226B
ISSN:
0198-9715
CODEN:
CEUSD5
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)