文献
J-GLOBAL ID:202202235013069276
整理番号:22A0433807
消費者の情報収集と5G技術利用のモデル化:人格は関連しているか?【JST・京大機械翻訳】
Modeling consumers’ information acquisition and 5G technology utilization: Is personality relevant?
著者 (4件):
Irfan Muhammad
(School of Management and Economics, Beijing Institute of Technology, Beijing 100081, China)
,
Irfan Muhammad
(Center for Energy and Environmental Policy Research, Beijing Institute of Technology, Beijing, China)
,
Irfan Muhammad
(School of Business Administration, Ilma university, Karachi 75190, Pakistan)
,
Ahmad Munir
(School of Economics, Zhejiang University, Hangzhou 310058, China)
資料名:
Personality and Individual Differences
(Personality and Individual Differences)
巻:
188
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
A1183A
ISSN:
0191-8869
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)