文献
J-GLOBAL ID:202202235914391819
整理番号:22A0433765
巨視的基本図とVickrey理論を組み合わせた周辺-ダウンタウン都市ネットワークにおける交通動態のモデリング:ユーザ平衡,システム最適,およびコードン価格決定【JST・京大機械翻訳】
Modeling traffic dynamics in periphery-downtown urban networks combining Vickrey’s theory with Macroscopic Fundamental Diagram: user equilibrium, system optimum, and cordon pricing
著者 (5件):
Chen Zhi
(Beijing Key Lab of Urban Intelligent Traffic Control Technology, North China University of Technology, Beijing 100144, China)
,
Wu Wen-Xiang
(Beijing Key Lab of Urban Intelligent Traffic Control Technology, North China University of Technology, Beijing 100144, China)
,
Huang Hai-Jun
(School of Economics and Management, Beihang University, Beijing 100191, China)
,
Huang Hai-Jun
(Key Lab of Complex System Analysis Management and Decision, Ministry of Education, China)
,
Shang Hua-Yan
(Information College, Capital University of Economics and Business, Beijing 100070, China)
資料名:
Transportation Research. Part B. Methodological
(Transportation Research. Part B. Methodological)
巻:
155
ページ:
278-303
発行年:
2022年
JST資料番号:
D0725B
ISSN:
0191-2615
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)