文献
J-GLOBAL ID:202202236323172192
整理番号:22A0969502
ブラジルのコンピュータ科学教師訓練コースにおける計算思考:調査と研究ロードマップ【JST・京大機械翻訳】
Computational thinking in computer science teacher training courses in Brazil: A survey and a research roadmap
著者 (3件):
Menolli Andre
(Computer Science Department, Universidade Estadual do Norte do Parana-UENP, Bandeirantes, Brazil)
,
Menolli Andre
(Post-Graduate Program in Computer Science, State University of Londrina-UEL, Londrina, Brazil)
,
Neto Joao Coelho
(Post-Graduate Program in Teaching, Universidade Estadual do Norte do Parana-UENP, Cornelo Procopio, Brazil)
資料名:
Education and Information Technologies
(Education and Information Technologies)
巻:
27
号:
2
ページ:
2099-2135
発行年:
2022年
JST資料番号:
W4304A
ISSN:
1360-2357
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)