文献
J-GLOBAL ID:202202236340124710
整理番号:22A0450373
教育者知識に対する読書指導の分野におけるオンライントレーニングの影響の試験【JST・京大機械翻訳】
Testing the impact of online training in areas of reading instruction on educator knowledge
著者 (4件):
Donovan Shonna L.
(Tennessee Center for the Study and Treatment of Dyslexia, Middle Tennessee State University, Murfreesboro, TN, USA)
,
Odegard Timothy N.
(Tennessee Center for the Study and Treatment of Dyslexia, Middle Tennessee State University, Murfreesboro, TN, USA)
,
Farris Emily A.
(Tennessee Center for the Study and Treatment of Dyslexia, Middle Tennessee State University, Murfreesboro, TN, USA)
,
Flipse Jennifer L.
(Tennessee Center for the Study and Treatment of Dyslexia, Middle Tennessee State University, Murfreesboro, TN, USA)
資料名:
Reading and Writing
(Reading and Writing)
巻:
35
号:
1
ページ:
199-221
発行年:
2022年
JST資料番号:
W4890A
ISSN:
0922-4777
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)