文献
J-GLOBAL ID:202202237830365880
整理番号:22A1176997
就学前児童に対する中国人親の参加と支援尺度の開発と検証【JST・京大機械翻訳】
Development and Validation of Chinese Parental Involvement and Support Scale for Preschool Children
著者 (4件):
Yue Yaping
(School of Education, Henan University, Kaifeng, China)
,
Zhu Xiangru
(School of Psychology, Henan University, Kaifeng, China)
,
Zhang Yisi
(Sanmenxia Polytechnic, Sanmenxia, China)
,
Ren Wanyu
(Kaifeng Vocational College of Culture and Arts, Kaifeng, China)
資料名:
Frontiers in Psychology (Web)
(Frontiers in Psychology (Web))
巻:
13
ページ:
792910
発行年:
2022年
JST資料番号:
U7096A
ISSN:
1664-1078
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)