文献
J-GLOBAL ID:202202249419268126
整理番号:22A0969474
距離教育プロセスにおける科学コースへの達成と態度に対する拡張現実感ベースアプリケーションの効果【JST・京大機械翻訳】
The Effect of Augmented Reality based applications on achievement and attitude towards science course in distance education process
著者 (2件):
Cetin Hakan
(Department of Basic Education, Faculty of Education, Siirt University, Siirt, Turkey)
,
Tuerkan Azmi
(Curriculum and Instruction in Education, Faculty of Education, Siirt University, Siirt, Turkey)
資料名:
Education and Information Technologies
(Education and Information Technologies)
巻:
27
号:
2
ページ:
1397-1415
発行年:
2022年
JST資料番号:
W4304A
ISSN:
1360-2357
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)