文献
J-GLOBAL ID:202202252720138352
整理番号:22A0326990
共同作業:専門教育の必要性と障害のある子供のための提供における交差部門共同実施のレビュー【JST・京大機械翻訳】
Working together: A review of cross-sector collaborative practices in provision for children with special educational needs and disabilities
著者 (3件):
Castro-Kemp Susana
(Roehampton University, School of Education, Roehampton Lane, London, SW155PJ, United Kingdom)
,
Castro-Kemp Susana
(Pretoria University, Centre for Augmentative and Alternative Communication, South Africa)
,
Samuels Alecia
(Pretoria University, Centre for Augmentative and Alternative Communication, University of Pretoria, Private Bag x 20, Hatfield, 0028, South Africa)
資料名:
Research in Developmental Disabilities
(Research in Developmental Disabilities)
巻:
120
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
A1250A
ISSN:
0891-4222
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
文献レビュー
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)