文献
J-GLOBAL ID:202202254242690588
整理番号:22A1105546
期待対知覚:PDOワインのためのUSPのコンポーズにおける消費者の感覚の役割【JST・京大機械翻訳】
Expectations versus Perceptions: The Role of Consumers’ Senses in Composing of USP for PDO Wines
著者 (4件):
Zeleny Jiri
(Institute of Hospitality Management, Prague, Czech Republic)
,
Machackova Karolina
(Institute of Hospitality Management, Prague, Czech Republic)
,
Han Jan
(Institute of Hospitality Management, Prague, Czech Republic)
,
Lostak Michal
(Faculty of Economics and Management, Czech University of Life Sciences Prague, Prague, Czech Republic)
資料名:
Smart Innovation, Systems and Technologies
(Smart Innovation, Systems and Technologies)
巻:
279
ページ:
395-406
発行年:
2022年
JST資料番号:
W5072A
ISSN:
2190-3018
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)