文献
J-GLOBAL ID:202202254253831477
整理番号:22A0328414
培養食肉に対するイタリアの消費者の態度に及ぼす有益なクレームの影響と明示的アプローチで用いられる変数間の関係【JST・京大機械翻訳】
Effect of informative claims on the attitude of Italian consumers towards cultured meat and relationship among variables used in an explicit approach
著者 (3件):
Piochi Maria
(University of Gastronomic Sciences, Bra, Pollenzo, Italy)
,
Micheloni Matteo
(University of Gastronomic Sciences, Bra, Pollenzo, Italy)
,
Torri Luisa
(University of Gastronomic Sciences, Bra, Pollenzo, Italy)
資料名:
Food Research International
(Food Research International)
巻:
151
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
D0633A
ISSN:
0963-9969
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)