文献
J-GLOBAL ID:202202257421767930
整理番号:22A0495524
インドネシア民主主義における政治的市場,パーティ関連要因および政治的パーティの市場指向:インドネシアの2014年議会選挙からの証拠【JST・京大機械翻訳】
Political markets, the party-related factors and political party’s market-orientation in Indonesia’s democracy: evidence from Indonesia’s 2014 parliamentary election
著者 (2件):
Ahmad Nyarwi
(Department of Communication Science, Faculty of Social and Political Science, The University of Gadjah Mada, Yogyakarta, Indonesia)
,
Ahmad Nyarwi
(Indonesian Presidential Studies (IPS), Jakarta, Indonesia)
資料名:
Quality & Quantity
(Quality & Quantity)
巻:
56
号:
1
ページ:
333-357
発行年:
2022年
JST資料番号:
W4882A
ISSN:
0033-5177
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)