文献
J-GLOBAL ID:202202257640410338
整理番号:22A1037883
電気自動車の選好解析のためのEEGベースニューロマーケティングアプローチ【JST・京大機械翻訳】
An EEG-Based Neuromarketing Approach for Analyzing the Preference of an Electric Car
著者 (2件):
Raiesdana Somayeh
(Faculty of Electrical, Biomedical and Mechatronics Engineering, Qazvin Branch, Islamic Azad University, Qazvin, Iran)
,
Mousakhani Morteza
(Department of Public Administration, Science and Research Branch, Azad University, Tehran, Iran)
資料名:
Computational Intelligence and Neuroscience (Web)
(Computational Intelligence and Neuroscience (Web))
巻:
2022
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
U7694A
ISSN:
1687-5265
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)