文献
J-GLOBAL ID:202202257994839083
整理番号:22A0680500
McGurkタスクにおける視聴覚統合に対する幼児二言語性の効果【JST・京大機械翻訳】
Effect of infant bilingualism on audiovisual integration in a McGurk task
著者 (6件):
Mercure Evelyne
(Department of Psychology, Goldsmiths, University of London, London SE14 6NW, UK)
,
Mercure Evelyne
(School of Psychology, Birkbeck, University of London, London WC1E 7HX, UK)
,
Mercure Evelyne
(UCL Institute of Education, University College London, London WC1E 6BT, UK)
,
Bright Peter
(School of Psychology and Sport Science, Anglia Ruskin University, Cambridge CB1 1PT, UK)
,
Quiroz Isabel
(School of Psychology, Birkbeck, University of London, London WC1E 7HX, UK)
,
Filippi Roberto
(UCL Institute of Education, University College London, London WC1E 6BT, UK)
資料名:
Journal of Experimental Child Psychology
(Journal of Experimental Child Psychology)
巻:
217
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
A1240A
ISSN:
0022-0965
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
短報
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)