文献
J-GLOBAL ID:202202258351107178
整理番号:22A1021640
クラス競争と小学校学生の学業成績の関係:不安の学習と仲介者としての学習参加【JST・京大機械翻訳】
Relations Between Class Competition and Primary School Students’ Academic Achievement: Learning Anxiety and Learning Engagement as Mediators
著者 (4件):
Li Guoqiang
(Jing Hengyi School of Education, Hangzhou Normal University, Hangzhou, China)
,
Li Zhiyuan
(Jing Hengyi School of Education, Hangzhou Normal University, Hangzhou, China)
,
Wu Xinyue
(Jing Hengyi School of Education, Hangzhou Normal University, Hangzhou, China)
,
Zhen Rui
(Jing Hengyi School of Education, Hangzhou Normal University, Hangzhou, China)
資料名:
Frontiers in Psychology (Web)
(Frontiers in Psychology (Web))
巻:
13
ページ:
775213
発行年:
2022年
JST資料番号:
U7096A
ISSN:
1664-1078
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)