文献
J-GLOBAL ID:202202259257793471
整理番号:22A1021923
教室のコンフリクト管理における感情の役割 教師訓練の改善に向けた事例研究【JST・京大機械翻訳】
The Role of Emotions in Classroom Conflict Management. Case Studies Geared Towards Improving Teacher Training
著者 (3件):
Alvarez Ibis M.
(Department of Basic, Developmental and Educational Psychology, Universitat Autonoma de Barcelona, Barcelona, Spain)
,
Gonzalez-Parera Montserrat
(Department of Basic, Developmental and Educational Psychology, Universitat Autonoma de Barcelona, Barcelona, Spain)
,
Manero Borja
(Software Engineering and Artificial Intelligence Department, Complutense University of Madrid, Madrid, Spain)
資料名:
Frontiers in Psychology (Web)
(Frontiers in Psychology (Web))
巻:
13
ページ:
818431
発行年:
2022年
JST資料番号:
U7096A
ISSN:
1664-1078
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)