文献
J-GLOBAL ID:202202260473877022
整理番号:22A1021745
モバイル社会はグループベース学習における大学生の満足度にどのように重要か?協調学習の仲介【JST・京大機械翻訳】
How Do Mobile Social Apps Matter for College Students’ Satisfaction in Group-Based Learning? The Mediation of Collaborative Learning
著者 (5件):
Wang Xuyan
(The College of Management and Economics, Tianjin University, Tianjin, China)
,
Zhang Renyu
(PowerChina Leasing Co. Ltd., Beijing, China)
,
Wang Xiaojiong
(Institutes of Science and Development, Chinese Academy of Sciences, Beijing, China)
,
Xu Dongming
(Business School, The University of Queensland, Brisbane, QLD, Australia)
,
Tian Fangqing
(The College of Management and Economics, Tianjin University, Tianjin, China)
資料名:
Frontiers in Psychology (Web)
(Frontiers in Psychology (Web))
巻:
13
ページ:
795660
発行年:
2022年
JST資料番号:
U7096A
ISSN:
1664-1078
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)