文献
J-GLOBAL ID:202202261176734309
整理番号:22A1158860
AIで可能になったサービスチェーンにおけるSLAを意識した運用効率:前方に挑戦【JST・京大機械翻訳】
SLA-aware operational efficiency in AI-enabled service chains: challenges ahead
著者 (5件):
Engel Robert
(IBM Research - Almaden, San Jose, CA, USA)
,
Fernandez Pablo
(SCORE Lab., Universidad de Sevilla, Seville, Spain)
,
Ruiz-Cortes Antonio
(SCORE Lab., Universidad de Sevilla, Seville, Spain)
,
Megahed Aly
(IBM Research - Almaden, San Jose, CA, USA)
,
Ojeda-Perez Juan
(SCORE Lab., Universidad de Sevilla, Seville, Spain)
資料名:
Information Systems and e-Business Management
(Information Systems and e-Business Management)
巻:
20
号:
1
ページ:
199-221
発行年:
2022年
JST資料番号:
W4437A
ISSN:
1617-9846
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)