文献
J-GLOBAL ID:202202261922578280
整理番号:22A0944603
Tell Me More:意味のある患者の遭遇による学生の職業的アイデンティティ形成を強化するための医学生の集中的コミュニケーションモデル【JST・京大機械翻訳】
Tell Me More: A medical student focused humanistic communication model to enhance student professional identity formation through meaningful patient encounters
著者 (5件):
Bhuiya Tanzim
(Donald and Barbara Zucker School of Medicine at Hofstra/Northwell, USA)
,
Zhong Xiaoyue
(Donald and Barbara Zucker School of Medicine at Hofstra/Northwell, USA)
,
Pollack Gabrielle
(Donald and Barbara Zucker School of Medicine at Hofstra/Northwell, USA)
,
Fornari Alice
(Donald and Barbara Zucker School of Medicine at Hofstra/Northwell, USA)
,
Ahuja Taranjeet Kalra
(Donald and Barbara Zucker School of Medicine at Hofstra/Northwell, USA)
資料名:
Patient Education and Counseling
(Patient Education and Counseling)
巻:
105
号:
3
ページ:
641-646
発行年:
2022年
JST資料番号:
A1249A
ISSN:
0738-3991
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)