文献
J-GLOBAL ID:202202262834733741
整理番号:22A1045788
記憶において多重化が意味するとき:小児における問題サイズ効果の電気生理学的特徴【JST・京大機械翻訳】
When multiplying is meaningful in memory: Electrophysiological signature of the problem size effect in children
著者 (4件):
Dickson Danielle S.
(Department of Neuroscience, Developmental and Regenerative Biology, The University of Texas at San Antonio, San Antonio, TX 78249, USA)
,
Grenier Amandine E.
(Department of Neuroscience, Developmental and Regenerative Biology, The University of Texas at San Antonio, San Antonio, TX 78249, USA)
,
Obinyan Bianca O.
(Department of Neuroscience, Developmental and Regenerative Biology, The University of Texas at San Antonio, San Antonio, TX 78249, USA)
,
Wicha Nicole Y.Y.
(Department of Neuroscience, Developmental and Regenerative Biology, The University of Texas at San Antonio, San Antonio, TX 78249, USA)
資料名:
Journal of Experimental Child Psychology
(Journal of Experimental Child Psychology)
巻:
219
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
A1240A
ISSN:
0022-0965
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)