文献
J-GLOBAL ID:202202263004239364
整理番号:22A1039478
外国語文脈としての英語教育における教育ツールとしての音楽と歌の利用【JST・京大機械翻訳】
Use of Music and Songs as Pedagogical Tools in Teaching English as Foreign Language Contexts
著者 (4件):
Kumar Tribhuwan
(Department of English, College of Science and Humanities at Sulail, Prince Sattam Bin Abdulaziz University, Al Kharj, Saudi Arabia)
,
Akhter Shamim
(School of Languages, Civilisation and Philosophy, Universiti Utara Malaysia, Changlun, Malaysia)
,
Yunus Mehrunnisa M.
(Department of English, College of Science and Humanities at Sulail (Girl’s Section), Prince Sattam Bin Abdulaziz University, Al Kharj 11942, Saudi Arabia)
,
Shamsy Atefeh
(English Department, Abadan Branch, Islamic Azad University, Abadan, Iran)
資料名:
Education Research International (Web)
(Education Research International (Web))
巻:
2022
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
U7700A
ISSN:
2090-4002
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)