文献
J-GLOBAL ID:202202263149745383
整理番号:22A0748411
幼稚園における非記号比推論:1次元ヒューリスティックスと数学能力との関係【JST・京大機械翻訳】
Non-symbolic Ratio Reasoning in Kindergarteners: Underlying Unidimensional Heuristics and Relations With Math Abilities
著者 (4件):
Munez David
(Centre for Research in Child Development, National Institute of Education, Nanyang Technological University, Singapore, Singapore)
,
Bull Rebecca
(Macquarie School of Education, Macquarie University, Sydney, NSW, Australia)
,
Cheung Pierina
(Centre for Research in Child Development, National Institute of Education, Nanyang Technological University, Singapore, Singapore)
,
Orrantia Josetxu
(Faculty of Education, University of Salamanca, Salamanca, Spain)
資料名:
Frontiers in Psychology (Web)
(Frontiers in Psychology (Web))
巻:
13
ページ:
800977
発行年:
2022年
JST資料番号:
U7096A
ISSN:
1664-1078
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)