文献
J-GLOBAL ID:202202263960493011
整理番号:22A0803747
ギャップに注意:意味情報は低SESにおける形態学的知識を制約する【JST・京大機械翻訳】
Mind the gap: semantic information constrains morphological knowledge in low SES
著者 (5件):
Kahta Shani
(School of Education, Bar-Ilan University, Ramat-Gan, Israel)
,
Kiassi-Lebel Mali
(School of Education, Bar-Ilan University, Ramat-Gan, Israel)
,
Cohen Miki
(David Yellin College of Education, Jerusalem, Israel)
,
Sasson Ayelet
(School of Education, Bar-Ilan University, Ramat-Gan, Israel)
,
Schiff Rachel
(School of Education, Bar-Ilan University, Ramat-Gan, Israel)
資料名:
Reading and Writing
(Reading and Writing)
巻:
35
号:
3
ページ:
589-615
発行年:
2022年
JST資料番号:
W4890A
ISSN:
0922-4777
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)