文献
J-GLOBAL ID:202202266253414209
整理番号:22A0450366
a読中の休止と呼吸:フランス語話小児における2ndから7歳までの発達【JST・京大機械翻訳】
Pausing and breathing while reading aloud: development from 2nd to 7th grade in French speaking children
著者 (5件):
Godde Erika
(CNRS, Grenoble-INP, GIPSA-Lab, Universite Grenoble Alpes, Grenoble, France)
,
Godde Erika
(CNRS, LPNC, Universite Grenoble Alpes, Grenoble, France)
,
Godde Erika
(LPNC, Universite Grenoble Alpes, Grenoble Cedex 9, France)
,
Bailly Gerard
(CNRS, Grenoble-INP, GIPSA-Lab, Universite Grenoble Alpes, Grenoble, France)
,
Bosse Marie-Line
(CNRS, LPNC, Universite Grenoble Alpes, Grenoble, France)
資料名:
Reading and Writing
(Reading and Writing)
巻:
35
号:
1
ページ:
1-27
発行年:
2022年
JST資料番号:
W4890A
ISSN:
0922-4777
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)