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文献
J-GLOBAL ID:202202267335143828   整理番号:22A0837796

顧客サービスチャットボットのユーザ経験の理解:チャットボットインタラクション設計の実験的研究【JST・京大機械翻訳】

Understanding the user experience of customer service chatbots: An experimental study of chatbot interaction design
著者 (4件):
Haugeland Isabel Kathleen Fornell
(University of Oslo, Department of Psychology, Oslo, Norway)
Folstad Asbjorn
(SINTEF, Oslo, Norway)
Taylor Cameron
(Boost.ai, Sandnes, Norway)
Bjorkli Cato Alexander
(University of Oslo, Department of Psychology, Oslo, Norway)

資料名:
International Journal of Human-Computer Studies  (International Journal of Human-Computer Studies)

巻: 161  ページ: Null  発行年: 2022年 
JST資料番号: D0689A  ISSN: 1071-5819  資料種別: 逐次刊行物 (A)
記事区分: 原著論文  発行国: イギリス (GBR)  言語: 英語 (EN)
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