文献
J-GLOBAL ID:202202267335143828
整理番号:22A0837796
顧客サービスチャットボットのユーザ経験の理解:チャットボットインタラクション設計の実験的研究【JST・京大機械翻訳】
Understanding the user experience of customer service chatbots: An experimental study of chatbot interaction design
著者 (4件):
Haugeland Isabel Kathleen Fornell
(University of Oslo, Department of Psychology, Oslo, Norway)
,
Folstad Asbjorn
(SINTEF, Oslo, Norway)
,
Taylor Cameron
(Boost.ai, Sandnes, Norway)
,
Bjorkli Cato Alexander
(University of Oslo, Department of Psychology, Oslo, Norway)
資料名:
International Journal of Human-Computer Studies
(International Journal of Human-Computer Studies)
巻:
161
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
D0689A
ISSN:
1071-5819
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)