文献
J-GLOBAL ID:202202267481965763
整理番号:22A0416651
マーケティングの車輪の再発明:デジタルマーケティングと消費者購買行動に対する人工知能(AI)の影響の評価【JST・京大機械翻訳】
Reinventing the Wheel of Marketing: Assessing the Impact of Artificial Intelligence (AI) on Digital Marketing and Consumer Buying Behavior
著者 (2件):
Wang Yumin
(School of Innovation, Entrepreneurship and Creation, Minjiang University, Fuzhou, Fujian, China)
,
Wang Hailing
(School of Economic and Management, Minjiang University, Fuzhou, Fujian, China)
資料名:
Lecture Notes in Electrical Engineering
(Lecture Notes in Electrical Engineering)
巻:
791
ページ:
827-834
発行年:
2022年
JST資料番号:
W5070A
ISSN:
1876-1100
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)