文献
J-GLOBAL ID:202202269517907139
整理番号:22A0565176
より良い自己およびより良い我々:プラスチック汚染を減らすための中国の世代Z消費者のための個人および集団動機付けの調査【JST・京大機械翻訳】
Better self and better us: Exploring the individual and collective motivations for China’s Generation Z consumers to reduce plastic pollution
著者 (3件):
Wang Weisha
(Senior Lecturer in Marketing, Newcastle University Business School, Newcastle University, United Kingdom)
,
Mo Tingting
(Associate Professor in Marketing, Zhongnan University of Economics and Law, China)
,
Wang Yichuan
(Senior Lecturer in Digital Marketing, Sheffield University Management School, The University of Sheffield)
資料名:
Resources, Conservation and Recycling
(Resources, Conservation and Recycling)
巻:
179
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
C0817C
ISSN:
0921-3449
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)