文献
J-GLOBAL ID:202202270441797015
整理番号:22A1180495
教育パラダイムへのオンライン教育の強化:例としての大学医学卒後文化の取得【JST・京大機械翻訳】
Enhancement of Online Education to the Teaching Paradigm: Taking Academic Medical Postgraduate Cultivation as an Example
著者 (2件):
Su Bin
(Beijing Key Laboratory for HIV/AIDS Research, Clinical and Research Center for Infectious Diseases, Beijing Youan Hospital, Capital Medical University, Beijing, China)
,
Su Bin
(Sino-French Joint Laboratory for Research on Humoral Immune Response to HIV Infection, Clinical and Research Center for Infectious Diseases, Beijing Youan Hospital, Capital Medical University, Beijing, China)
資料名:
Frontiers in Medicine (Web)
(Frontiers in Medicine (Web))
巻:
9
ページ:
807469
発行年:
2022年
JST資料番号:
U7079A
ISSN:
2296-858X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
文献レビュー
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)