文献
J-GLOBAL ID:202202270799572242
整理番号:22A0081882
対象視認性の学生の概念の調査:暗所における見出しの事例研究【JST・京大機械翻訳】
Exploring students’ conceptions of object visibility: a case study of seeing in darkness
著者 (4件):
Kaewkhong Kreetha
(Faculty of Education, Chiang Mai University, Chiang Mai 50200, Thailand)
,
Nguenyuang Sunee
(Faculty of Education, Chiang Mai University, Chiang Mai 50200, Thailand)
,
Intanate Nampueng
(Faculty of Education, Chiang Mai University, Chiang Mai 50200, Thailand)
,
Pewkam Wichaya
(Faculty of Education, Chiang Mai University, Chiang Mai 50200, Thailand)
資料名:
Physics Education
(Physics Education)
巻:
57
号:
1
ページ:
015007 (13pp)
発行年:
2022年
JST資料番号:
A1480A
ISSN:
0031-9120
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)