文献
J-GLOBAL ID:202202272622157693
整理番号:22A0958790
ディーゼル鉄道車両のための低電圧変化率を持つ9相永久磁石同期発電機の最適設計【JST・京大機械翻訳】
Optimal Design of 9-Phase Permanent Magnet Synchronous Generator With Low Voltage Change Rate for Diesel Railway Vehicles
著者 (2件):
Kang Lili
(Department of Electrical Engineering, School of Electrical and Information Engineering, Tianjin University, Tianjin, China)
,
Chen Yiguang
(Department of Electrical Engineering, School of Electrical and Information Engineering, Tianjin University, Tianjin, China)
資料名:
IEEE Transactions on Vehicular Technology
(IEEE Transactions on Vehicular Technology)
巻:
71
号:
3
ページ:
2681-2690
発行年:
2022年
JST資料番号:
C0244A
ISSN:
0018-9545
CODEN:
ITVTAB
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)