文献
J-GLOBAL ID:202202272910544479
整理番号:22A0321525
アジア系アメリカ人の主要満足に関する教育的チャネリング,内部化ステレオタイピング,期待充足および主要な選択:適度な仲介モデル【JST・京大機械翻訳】
Educational channeling, internalized stereotyping, expectations fulfillment and major choice on Asian Americans’ major satisfaction: A moderated mediation model
著者 (2件):
Shen Frances C.
(Psychology Department, University of Illinois Springfield, United States of America)
,
Liao Kelly Yu-Hsin
(Department of Counseling, Administration, Supervision, and Adult Learning, Cleveland State University, United States of America)
資料名:
Journal of Vocational Behavior
(Journal of Vocational Behavior)
巻:
132
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
B0598B
ISSN:
0001-8791
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)