文献
J-GLOBAL ID:202202273073182829
整理番号:22A1036739
スマートセンサに基づく広告メディアスクリーンのための対話型アルゴリズムの設計と応用【JST・京大機械翻訳】
Design and Application of Interactive Algorithm for Advertising Media Screen Based on Smart Sensor
著者 (3件):
Chen Si
(Department of Information Technology, Zhengzhou Vocational College of Finance and Taxation, Zhengzhou 450000, China)
,
Cheng Dandan
(Department of Information Technology, Zhengzhou Vocational College of Finance and Taxation, Zhengzhou 450000, China)
,
Zhou Quan
(Department of Information Technology, Zhengzhou Vocational College of Finance and Taxation, Zhengzhou 450000, China)
資料名:
Scientific Programming
(Scientific Programming)
巻:
2022
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
W0689A
ISSN:
1058-9244
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)