文献
J-GLOBAL ID:202202273350594225
整理番号:22A0770180
COVID-19によって影響された大学生のソーシャルワーク学生の対処と自己規制スキルを評価するための混合方法の使用【JST・京大機械翻訳】
Using Mixed Methods to Assess the Coping and Self-regulation Skills of Undergraduate Social Work Students Impacted by COVID-19
著者 (2件):
Apgar Dawn
(Department of Sociology, Anthropology, Social Work, and Criminal Justice, Seton Hall University, South Orange, NJ, USA)
,
Cadmus Thomas
(Department of Sociology, Anthropology, Social Work, and Criminal Justice, Seton Hall University, South Orange, NJ, USA)
資料名:
Clinical Social Work Journal
(Clinical Social Work Journal)
巻:
50
号:
1
ページ:
55-66
発行年:
2022年
JST資料番号:
W4169A
ISSN:
0091-1674
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)