文献
J-GLOBAL ID:202202273742908813
整理番号:22A1185703
消費者は製品の環境インパクトに意識しているか?ライフサイクルアセスメントデータと消費者の意見の間の異なる結果:有機Parmigiano Reggianoとその包装の事例研究【JST・京大機械翻訳】
Are consumers aware of products’ environmental impacts? Different results between life cycle assessment data and consumers’ opinions: the case study of organic Parmigiano Reggiano and its packaging
著者 (3件):
Borghesi Giulia
( Cipack Centre, University of Parma, Parco Area delle Scienze, 43124 Parma, Italy)
,
Stefanini Roberta
( Department of Engineering and Architecture, University of Parma, Parco Area delle Scienze 181/A, 43124 Parma, Italy)
,
Vignali Giuseppe
( Department of Engineering and Architecture, University of Parma, Parco Area delle Scienze 181/A, 43124 Parma, Italy)
資料名:
International Journal of Food Engineering
(International Journal of Food Engineering)
巻:
18
号:
3
ページ:
185-192
発行年:
2022年
JST資料番号:
W3792A
ISSN:
2194-5764
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)