文献
J-GLOBAL ID:202202273862558877
整理番号:22A0983217
中国のeコマースプラットフォームにおける母乳代替マーケティングの内容分析【JST・京大機械翻訳】
Content analysis of breast milk substitutes marketing on Chinese e-commerce platforms
著者 (4件):
Han Shannon
(Department of Social and Behavioral Sciences, Laboratory of Epidemiology and Public Health, Yale School of Public Health, Yale University, New Haven, Connecticut, USA)
,
Chen Huixi
(International Peace Maternity and Child Health Hospital, Shanghai Jiaotong University School of Medicine, Shanghai, China)
,
Wu Yanting
(Obstetrics and Gynecology Hospital, Institute of Reproduction and Development, Fudan University, Shanghai, China)
,
Perez-Escamilla Rafael
(Department of Social and Behavioral Sciences, Laboratory of Epidemiology and Public Health, Yale School of Public Health, Yale University, New Haven, Connecticut, USA)
資料名:
Maternal & Child Nutrition
(Maternal & Child Nutrition)
巻:
18
号:
2
ページ:
e13332
発行年:
2022年
JST資料番号:
W2676A
ISSN:
1740-8695
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)