文献
J-GLOBAL ID:202202276385406084
整理番号:22A0772396
自己教師つきビデオ表現学習のための動的ブースティング注意【JST・京大機械翻訳】
Dynamic-boosting attention for self-supervised video representation learning
著者 (4件):
Wang Zhipeng
(School of Electrical and Information Engineering, Tianjin University, Tianjin, China)
,
Hou Chunping
(School of Electrical and Information Engineering, Tianjin University, Tianjin, China)
,
Yue Guanghui
(School of Biomedical Engineering, Health Science Center, Shenzhen University, Shenzhen, China)
,
Yang Qingyuan
(School of Electrical and Information Engineering, Tianjin University, Tianjin, China)
資料名:
Applied Intelligence
(Applied Intelligence)
巻:
52
号:
3
ページ:
3143-3155
発行年:
2022年
JST資料番号:
W0297A
ISSN:
0924-669X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)