文献
J-GLOBAL ID:202202277402461015
整理番号:22A1057350
マルチボディシステムシミュレーションの文脈における車輪-レール接触モデルの比較:Hertzian対非Hertzian【JST・京大機械翻訳】
Comparison of wheel-rail contact models in the context of multibody system simulation: Hertzian versus non-Hertzian
著者 (3件):
Liu Binbin
(Dipartimento di Meccanica, Politecnico di Milano, Milano, Italy)
,
Liu Binbin
(State Key Laboratory of Traction Power, Southwest Jiaotong University, Chengdu, People’s Republic of China)
,
Bruni Stefano
(Dipartimento di Meccanica, Politecnico di Milano, Milano, Italy)
資料名:
Vehicle System Dynamics
(Vehicle System Dynamics)
巻:
60
号:
3
ページ:
1076-1096
発行年:
2022年
JST資料番号:
H0580A
ISSN:
0042-3114
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)