文献
J-GLOBAL ID:202202277638468206
整理番号:22A1177149
オンラインショッピングのサービス回復効果に及ぼす共感と消費者の強制力の影響【JST・京大機械翻訳】
The Influence of Empathy and Consumer Forgiveness on the Service Recovery Effect of Online Shopping
著者 (4件):
Wei Jiahua
(School of Business, Guilin University of Technology, Guilin, China)
,
Wang Zhenyu
(School of Business, Guilin University of Technology, Guilin, China)
,
Hou Zhiping
(School of Business, Guilin University of Technology, Guilin, China)
,
Meng Yongheng
(School of Business, Guilin University of Technology, Guilin, China)
資料名:
Frontiers in Psychology (Web)
(Frontiers in Psychology (Web))
巻:
13
ページ:
842207
発行年:
2022年
JST資料番号:
U7096A
ISSN:
1664-1078
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)