文献
J-GLOBAL ID:202202280655219653
整理番号:22A1152924
大学生の構造化臨床検査における模擬患者評価の価値と使用すべきか?【JST・京大機械翻訳】
What is the value of simulated patient assessment in structured clinical examinations of undergraduate students, and how should it be used?
著者 (3件):
Ali K.
(Honorary Consultant in Oral Surgery, University of Plymouth Peninsula Dental School, Plymouth, UK)
,
Hanks S.
(University of Plymouth Peninsula Dental School, Plymouth, UK)
,
Cockerill J.
(Assessment Psychometrician, University of Plymouth Peninsula Medical School, Plymouth, UK)
資料名:
European Journal of Dental Education
(European Journal of Dental Education)
巻:
26
号:
2
ページ:
416-421
発行年:
2022年
JST資料番号:
W2567A
ISSN:
1396-5883
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)