文献
J-GLOBAL ID:202202280695933421
整理番号:22A0891917
学校統合STEMプログラム開発のための設計主導概念フレームワーク:オーストラリアの状況【JST・京大機械翻訳】
A design-led conceptual framework for developing school integrated STEM programs: the Australian context
著者 (5件):
Zhou Ding
(School of Design, Queensland University of Technology, Brisbane City, QLD, Australia)
,
Gomez Rafael
(School of Design, Queensland University of Technology, Brisbane City, QLD, Australia)
,
Wright Natalie
(School of Design, Queensland University of Technology, Brisbane City, QLD, Australia)
,
Rittenbruch Markus
(School of Design, Queensland University of Technology, Brisbane City, QLD, Australia)
,
Davis James
(School of Teacher Education and Leadership, Queensland University of Technology, Kelvin Grove, QLD, Australia)
資料名:
International Journal of Technology and Design Education
(International Journal of Technology and Design Education)
巻:
32
号:
1
ページ:
383-411
発行年:
2022年
JST資料番号:
W4492A
ISSN:
0957-7572
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)