文献
J-GLOBAL ID:202202281907258810
整理番号:22A0794626
就学前児童における作業記憶測定のためのオブジェクトシークエンシング模倣タスクの開発【JST・京大機械翻訳】
The development of the object sequencing imitation task to measure working memory in preschoolers
著者 (6件):
Rusnak Sylvia N.
(Georgetown University, Washington, DC 20057, USA)
,
Rocha-Hidalgo Joscelin
(Georgetown University, Washington, DC 20057, USA)
,
Blanchfield Olivia A.
(Georgetown University, Washington, DC 20057, USA)
,
Odier Mackenzie
(Georgetown University, Washington, DC 20057, USA)
,
Sawaf Tuleen
(Georgetown University, Washington, DC 20057, USA)
,
Barr Rachel
(Georgetown University, Washington, DC 20057, USA)
資料名:
Journal of Experimental Child Psychology
(Journal of Experimental Child Psychology)
巻:
218
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
A1240A
ISSN:
0022-0965
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)