文献
J-GLOBAL ID:202202282590837580
整理番号:22A0564473
親の参加と児童の学術学:参加に対する自律支援と両親の動機づけの役割【JST・京大機械翻訳】
Parental involvement and children’s academics: The roles of autonomy support and parents’ motivation for involvement
著者 (4件):
Lerner Rachel E.
(Frances L. Hiatt School of Psychology, Clark University, United States)
,
Grolnick Wendy S.
(Frances L. Hiatt School of Psychology, Clark University, United States)
,
Caruso Alessandra J.
(Frances L. Hiatt School of Psychology, Clark University, United States)
,
Levitt Madeline R.
(Frances L. Hiatt School of Psychology, Clark University, United States)
資料名:
Contemporary Educational Psychology
(Contemporary Educational Psychology)
巻:
68
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
A1223A
ISSN:
0361-476X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)