文献
J-GLOBAL ID:202202283532647634
整理番号:22A0947666
インタープロフェッショナル教育とオピオイド危機に対するエスケープルームアプローチの評価【JST・京大機械翻訳】
Evaluation of an escape room approach to interprofessional education and the opioid crisis
著者 (3件):
Wettergreen Sara A.
(Department of Clinical Pharmacy, University of Colorado Skaggs School of Pharmacy and Pharmaceutical Sciences, 12850 E. Montview Blvd., C238, Aurora, Colorado 80045, United States)
,
Stewart Morgan P.
(Division of Pharmacy Practice, The University of Texas at Austin College of Pharmacy, 2409 University Ave., Austin, TX 78712, United States)
,
Huntsberry Ashley M.
(Department of Clinical Pharmacy, University of Colorado Skaggs School of Pharmacy and Pharmaceutical Sciences, 12850 E. Montview Blvd., C238, Aurora, Colorado 80045, United States)
資料名:
Currents in Pharmacy Teaching and Learning
(Currents in Pharmacy Teaching and Learning)
巻:
14
号:
3
ページ:
387-392
発行年:
2022年
JST資料番号:
W2882A
ISSN:
1877-1297
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
短報
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)