文献
J-GLOBAL ID:202202283711862875
整理番号:22A0433963
中国の杭州の事例研究による都市公共小学校サービス取得における等しい権利の評価【JST・京大機械翻訳】
Assessing equal rights in obtaining urban public primary school services with case studies of Hangzhou in China
著者 (4件):
Ding Liang
(School of Architecture and Design, Zhejiang University of Technology, Hangzhou, Zhejiang, 310023, China)
,
Xu Zhiqian
(School of Architecture and Design, Zhejiang University of Technology, Hangzhou, Zhejiang, 310023, China)
,
You Lie
(School of Design, Shanghai Jiao Tong University, Shanghai, 200240, China)
,
Wu Ziqi
(School of Architecture and Design, Zhejiang University of Technology, Hangzhou, Zhejiang, 310023, China)
資料名:
Habitat International
(Habitat International)
巻:
119
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
H0638A
ISSN:
0197-3975
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)