文献
J-GLOBAL ID:202202283876544210
整理番号:22A0587436
異なる役割,異なる需要 産業と高等教育で検証した初期キャリア技術者のための能力ベース専門家の役割モデル【JST・京大機械翻訳】
Different roles, different demands. A competency-based professional roles model for early career engineers, validated in industry and higher education
著者 (4件):
Craps Sofie
(Faculty of Engineering Technology, Leuven Engineering & Science Education Centre, KU Leuven, Belgium)
,
Pinxten Maarten
(Faculty of Engineering Technology, Leuven Engineering & Science Education Centre, KU Leuven, Belgium)
,
Knipprath Heidi
(VDAB Public Employment Service of Flanders, Flemish Government, Brussels, Belgium)
,
Langie Greet
(Faculty of Engineering Technology, Leuven Engineering & Science Education Centre, KU Leuven, Belgium)
資料名:
European Journal of Engineering Education
(European Journal of Engineering Education)
巻:
47
号:
1
ページ:
144-163
発行年:
2022年
JST資料番号:
A0198B
ISSN:
0304-3797
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)