文献
J-GLOBAL ID:202202284121232117
整理番号:22A1099168
誰のアドバイスか?COVID-19パンデミック中の緊急遠隔教育のための数学講師により学んだ教訓【JST・京大機械翻訳】
Any advice? Lessons learned by mathematics lecturers for emergency remote teaching during the COVID-19 pandemic
著者 (2件):
Ni Fhloinn Eabhnat
(School of Mathematical Sciences, Dublin City University, Dublin, Ireland)
,
Fitzmaurice Olivia
(School of Education, University of Limerick, Limerick, Ireland)
資料名:
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
(International Journal of Mathematical Education in Science and Technology)
巻:
53
号:
3
ページ:
566-572
発行年:
2022年
JST資料番号:
E0520A
ISSN:
0020-739X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
短報
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)