文献
J-GLOBAL ID:202202284657677802
整理番号:22A1177196
失敗からの回復:関係マーケティング戦略に対するサービス回復段階の影響の調査【JST・京大機械翻訳】
Recover From Failure: Examining the Impact of Service Recovery Stages on Relationship Marketing Strategies
著者 (4件):
Gao Jie
(Lucas College and Graduate School of Business, San Jose State University, San Jose, CA, United States)
,
Yao Lixia
(School of Business Administration, Zhejiang Gongshang University, Hangzhou, China)
,
Xiao Xiao
(School of Community Resources and Development, Arizona State University, Phoenix, AZ, United States)
,
Li Peizhe
(School of Community Resources and Development, Arizona State University, Phoenix, AZ, United States)
資料名:
Frontiers in Psychology (Web)
(Frontiers in Psychology (Web))
巻:
13
ページ:
852306
発行年:
2022年
JST資料番号:
U7096A
ISSN:
1664-1078
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)