文献
J-GLOBAL ID:202202288266156030
整理番号:22A0315145
高等教育における「科学書記:科学的ポスター構築の自己評価教育が書字品質と学術業績に及ぼす影響」【JST・京大機械翻訳】
“Science Writing in Higher Education: Effects of Teaching Self-Assessment of Scientific Poster Construction on Writing Quality and Academic Achievement”
著者 (4件):
Navarro Federico
(Institute of Education Sciences, Universidad de O’Higgins, Rancagua, Chile)
,
Orlando Julieta
(Department of Ecological Sciences, Faculty of Sciences, Universidad de Chile, Santiago, Chile)
,
Vega-Retter Caren
(Department of Ecological Sciences, Faculty of Sciences, Universidad de Chile, Santiago, Chile)
,
Roth Alejandro D.
(Department of Biology, Faculty of Sciences, Universidad de Chile, Santiago, Chile)
資料名:
International Journal of Science and Mathematics Education
(International Journal of Science and Mathematics Education)
巻:
20
号:
1
ページ:
89-110
発行年:
2022年
JST資料番号:
W4488A
ISSN:
1571-0068
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)