文献
J-GLOBAL ID:202202288310764593
整理番号:22A0456133
ADHDの子供の親の感情社会化に対する親友のコーチング介入の効果【JST・京大機械翻訳】
Effects of the Parental Friendship Coaching Intervention on Parental Emotion Socialization of Children with ADHD
著者 (4件):
Smit Sophie
(Department of Psychology, University of British Columbia, Vancouver, BC, Canada)
,
Mikami Amori Yee
(Department of Psychology, University of British Columbia, Vancouver, BC, Canada)
,
Normand Sebastien
(Departement de Psychoeducation Et de Psychologie, Universite du Quebec en Outaouais, Gatineau, QC, Canada)
,
Normand Sebastien
(Institut du Savoir Montfort & Hopital Montfort, Ottawa, ON, Canada)
資料名:
Research on Child and Adolescent Psychopathology
(Research on Child and Adolescent Psychopathology)
巻:
50
号:
1
ページ:
101-115
発行年:
2022年
JST資料番号:
W4513A
ISSN:
2730-7174
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)