文献
J-GLOBAL ID:202202288909267014
整理番号:22A1115546
ブランド拡張とチャネル構造:社会的影響の分析【JST・京大機械翻訳】
Brand extension and channel structure: An analysis of the effects of social influence
著者 (4件):
Song Haiqing
(School of Business, Sun Yat-sen University, Guangzhou 510275, China)
,
Duan Housheng
(Lingnan College, Sun Yat-sen University, Guangzhou 510275, China)
,
Deng Sijing
(School of Economics and Management, South China Normal University, Guangzhou 510006, China)
,
Xu Jiayan
(School of Business, Sun Yat-sen University, Guangzhou 510275, China)
資料名:
OMEGA
(OMEGA)
巻:
110
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
H0485B
ISSN:
0305-0483
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)