文献
J-GLOBAL ID:202202289838792330
整理番号:22A0569138
有機食品に対する若い消費者の購買意図:心気の役割の調査【JST・京大機械翻訳】
Young consumers’ purchase intention toward organic food: exploring the role of mindfulness
著者 (4件):
Tewari Alok
(Faculty of Management, Dr APJ Abdul Kalam Technical University, Lucknow, India)
,
Srivastava Smriti
(MBA Department, BN College of Engineering and Technology, Lucknow, India)
,
Gangwar Divya
(MBA Department, ADGITM, New Delhi, India)
,
Verma Vimal Chandra
(BBA Department, Siddharth University, Siddharth Nagar, India)
資料名:
British Food Journal
(British Food Journal)
巻:
124
号:
1
ページ:
78-98
発行年:
2022年
JST資料番号:
H0159A
ISSN:
0007-070X
CODEN:
BFOJA
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)